duminică, 12 decembrie 2010

Subiecte rezolvate bacalaureat limba engleza

Am gasit un document pdf, care contine o carte scanata cu modele de subiecte pentru bacalaureat(atat pentru examenul oral cat si pentru cel scris) , la limba si literatura engleza. Aceasta carte pe langa variantele de subiecte contine si 30 variante rezolvate. Cred ca va fi de folos celor care se pregatesc pentru examenul de bacalaureat 2011.

Documentul il puteti copia de la link-ul urmator:
Subiecte rezolvate bacalaureat limba engleza

Este un document destul de mare si va dura putin pana se va descarca pe calculatorul personal.


Rezolvari, modele si subiecte rezolvate Bacalaureat

6 comentarii:

  1. de ce mai pui link daca nu merge ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inteleg. Link-ul merge doar ca trebuie sa astepti cateva secunde. Chiar nu ai putut sa copii subiectele?

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Imi puteti da niste informatii desprea bacul la engleza, la adresa first.cop90@yahoo.com?

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu merge link-ul tau pune si tu un link care sa mearga .
    Daca esti amabil poti sa-mi trimiti u cartea pe adresa mea de email : pavel_madalin3 ! Mi le pui daca sunt bune pentru bac-ul de anul asta iar daca nu nu mi le mai pui !
    Multumesc anticipat ! Madalin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Madalin, link-ul merge. Te duce pe o pagina unde trebuie sa apesi butonul "Download". Fisierul e mare si trebuie sa astepti putin pana se descarca pe calculator.
      Daca e bun pentru examenul de bacalaureat din acest an... presupun ca da.

      Ștergere

Aici poti comenta articolul, poti cere informatii sau poti oferi chiar tu altora informatii utile...
Semnatura nu e obligatorie, dar va rog semnati-va.

Primeste informatii pe mail

Daca doresti sa fii anuntat cu ultimele postari, introdu adresa ta e-mail in casuta de mai jos:

SEO Romania Certificat Web